Po Vánocích do formy: má oblíbená cvičící videa

Ahoj všichni!
Na podzim mi několik z Vás psalo, zda bych nemohla udělat článek s tipy na má oblíbená cvičící videa. Pořád jsem odolávala - přeci jen, pořád je moje hlavní parketa běhání a i když mě domácí cvičení v posledních několika měsících dost chytlo, nemůžu se v žádném případě považovat za nějakého velkého znalce.

Na druhou stranu jsem ale za poslední 3 měsíce vyzkoušela docela slušnou řádku cvičících videí, tak si říkám, proč nedoporučit ta, která jsem si oblíbila. Myslím, že přicházím v pravý čas - no řekněte, kdo nepotřebuje po Vánocích trochu "odlehčit"?

Moje svátky se letos bohudíky obešly bez nabraných kil. Důvod je prostý: u nás doma sice milujeme jídlo, ale taky túry. Za ten týden od Štědrého dne po Nový rok jsem (buď sama nebo společně s přítelem nebo s mamkou) naběhala nebo nachodila přes 100 kilometrů. A to se pak ta kachna nebo cukroví pálí raz dva.
Dávno už ale vím, že samotné běhání, popř. turistika mi postavu snů neudělá, takže musím (a hlavně chci!) zařadit párkrát týdně i nějaké to cvičení. Od zítřka mi navíc začíná škola, což bude znamenat jediné: příjezdy domů za tmy, tudíž po většinu dní v týdnu šlus s běháním za světla.
Věřím, že to máte podobné.
A právě na tyto případy je podle mě domácí cvičení moc fajn.:)

Pořád zůstávám věrná FitnessBlenderu, takže z jejich dílny pochází všechny workouty, která mám na sobě několikrát ozkoušené a která Vám nyní s čistým svědomím doporučím.
Na většinu z nich nepotřebujete (krom podložky) žádné pomůcky.
Tak tady jsou: 

1.HIIT, břicho a jóga: příjemná trojka
Začnu něčím jednodušším. Jedná se o 36 minutové video, ve kterém se v rychlém sledu vystřídá několik různých typů cvičení - jak už napovídá název, jedná se o HIIT, posilování břicha a závěrečnou jógu.
Toto video mě neskutečně baví.
Řekla bych, že je vhodné pro začátečníky, ale na své si přijdou i pokročilejší "cvičenci". Já si ho ráda dávám třeba po běhání, když se chci ještě trochu "dodělat":D


2.Břicho z ostra
Nyní něco ostřejšího.
Pokud chcete potrápit břišáky a sáhnout si na dno, doporučuju toto hodinové video. Ve videu se opakuje pouze 12 různých cviků, každý z nich ale v osmi intervalech! Je to opravdu drsné, však to zkuste sami.
Já i můj brácha jsme docela trénovaní jedinci, ale oba jsme se shodli na tom, že se nám chtělo u některých intervalů umřít:D

3.Zábavná hodinovka
Toto video je z pětidenního cyklu "Burn fat and build lean muscles".  Celý cyklus najdete ZDE Jedná se o hodinové video, kde si v prvních cca 40ti minutách máknete a ve zbylých 20ti si zacvičíte pilates a na závěr se pěkně protáhnete.
Já osobně protahování dost šidím(jsem ostuda, ale po běhání se neprotahuju vůbec), takže mám tyto videa, kde je zahrnuto poctivě, docela ráda.
U tohoto videa se příjemně zpotíte, ale umřít se vám chtít nebude, nebojte.:)


4.Dvacetiminutové inferno
Pokud máte opravdu málo času a přitom si chcete dát do těla, doporučuji toto. Garantuju vám, že to bude jedna z nejhorších dvacetiminutovek vašeho života.:D


5.Třešnička na dortu: 1000Kcal
Nemohla bych vynechat 1000Kcal workouty, které s bráchou obzvlášť nesnášíme milujeme. Máme už ozkoušené skoro všechny (Pokud zapátráte na webu www.fitnessblender.com nebo na jejich YouTube kanálu, určitě jich alespoň 5 najdete) a jediný, který se nám vyloženě nelíbil, byl tento.(Bylo to proto, že nás absolutně nebavil kickboxing, ale třeba to budete mít jinak)
Naopak tenhle je moc fajn:


Na 1000Kcal potřebujete ve většině případů činky. My je doma nemáme, místo nich používáme kettlebell(s tím, že cviky v daných cvičíme na jednu a pak na druhou ruku), ale půjde to i s naplněnými pet flaškami.

Kromě FitnessBlenderu teďka trošku koketujeme se Shaunem T a jeho Insanity programem - teda spíš brácha koketuje. (Jedná se údajně o jeden z nejdrsnějších online cvičících programů, který však slibuje docela luxusní výsledky.) 
Já do celého programu asi nepůjdu, protože přeci jen ráda především běhám a to bych s takhle drsným cvičením asi těžko kloubila.:)

Pevně doufám, že jsem Vás trochu namotivovala a že nějaké z mnou doporučených cvičení vyzkoušíte. Pokud ano, dejte vědět, jak se vám cvičení líbilo.

Komentáře

  1. Super článek :) mně se přes Vánoce taky podařilo nic nepřibrat, možná jsem dokonce i něco shodila a dneska jsem konečně po dlouhé době byla plavat. Dala jsem si takovou soukromou výzvu, že celý leden proplavu :D. Popravdě dneska to byl docela masakr, protože v Hradci je momentálně konec světa, brutální vichřice a chumelenice a po plavání jsem ještě musela na nákup, ale dala jsem to a jsem teďka fakt ráda, že jsem se na to nevyprdla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju.:)
      S tím plaváním máš můj velký obdiv, obzvlášť dneska, protože u nás je to s tím koncem světa úplně stejný!! Škoda, že už nejezdím do Hradce do školy - bývaly bychom mohly někdy vyrazit plavat spolu. Na Hradeckým bazénu jsem vždycky nejvíc milovala tu parní saunu.:))

      Vymazat
  2. Verčo,

    Tolik nových článků!

    Gratuluji k adventnímu běhání. Jsi fakt dobrá! A k tomu ještě máš moc hezké fotky k jednotlivým výběhům. Chtěla jsem se zeptat ... ty trasy i do kopce běháš nebo i někdy přejdeš do chůze?

    Moc hezký článek je o Tvém běžeckém roku 2016 a přeji Ti, aby Ti plány do 2017 vyšly. Článek o Žitavských horách se mi moc líbil, na jaře se chystáme do vašeho regionu, tak doufám, že se podíváme i tam.

    A Brendička „ležící a spící“ na většině fotek je prostě úžasná.

    PŘEJI TI A TVÉ RODINĚ A VŠEM BLÍZKÝM VŠE NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc moc děkuji za krásná slova!
    A ještě jednou gratuluji k výstupu na Kilimandžáro!:-)

    V těch kopcích často přecházím do chůze...většinou běh a chůzi střídám. Málokdy vyběhnu kopec celý, to už musí být.:D

    Také přeji Tobě i Tvé rodině všechno nejlepší do Nového roku - především zdraví a jako bonus i nějaké ty cestovatelské zážitky. (A třeba bude v roce 2017 štěňátko:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!

Popular